ادمها چه وحشی صفت شده اند...پدرم همیشه میگفت دنیا و ادمهاش خطرناکنو من باور نداشتم که فکر میکردم همه چیز عالیست زشتی و بدی تنها در خودخواهی ها وقهر های دخترانه خلاصه میشود و...
تصور من کجا این واقعیت لجن کثیف تر از لجن کجا
یاد شعر حافظ میوفتم
تو نازک طبعی و طاقت نیاری
گرانی های مشتی دلق پوشان..
مگه این ادما آدم نیستن که چنین کارهای وحشیانه ای میکنن
بقول استادم مگه نمیگیم انا لله و انا الیه راجعون؟ پس چرا رفتارا انا لشیطانه؟
چه دنیای بیرحمی..که این انسان های شیطان صفت را نمیبلعد درونش ....
حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند...
ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال میکنید
برچسب: vpl soccer,vpl thalamus,vpl clothing, نویسنده: بازدید: 107