حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند

متن مرتبط با «vpl thalamus» در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند نوشته شده است

رحم؟!

  • نیلوبلاگ

    دیشب با خوندن مطلبی درباره بی رحمی و درندگی ادمها غمگین شدم..و خیلی دربارش فکر کردم..فکر کردم یعنی دنیا یه همچین جاییه؟ چه وحشتناک جایی..که در اون به بچه یک روزه تجاوز میکنن به دختران عقب مانده ذهنی ازادانه تجاوز میکنن و... ادمها چه وحشی صفت شده اند...پدرم همیشه میگفت دنیا و ادمهاش خطرناکنو من باور نداشتم که فکر میکردم همه چیز عالیست زشتی و بدی تنها در خودخواهی ها وقهر های دخترانه خلاصه میشود و... تصور من کجا این واقعیت لجن کثیف تر از لجن کجا یاد شعر حافظ میوفتم تو نازک طبعی و طاقت نیاری گرانی ه...

    ادامه مطلب