حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند

متن مرتبط با «بفرمایید شام» در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند نوشته شده است

یه شب که پیاده اومدم و از شدت سرما از چشام اشک جاری شد بود

  • نیلوبلاگ

    دلم پارسالو میخواد..پیاده رفتنام از خابگاه فعلی به خابگاه قبلیم...حال خوبی داشت...اونجا که بودم هرلحظه دلم میخواست اینجا باشم(خابگاه) ..ولی حالا فهمیدم اونجا حالم خیلی خیلی بهتر بود..با ادمای اونجا......

    ادامه مطلب
  • من و الی و کافی شاپ همین حالا یهویی

  • نیلوبلاگ

    امروز یکی از قشنگترین روزهای دانشجوییم بود! xa0 صبح بعد یک دوش آب گرم انرژی و حال مثبت خوبی پیدا کردم به دوست دوران دبیرستانم الهام پیام دادم تا قرار بزاریم همو ببینیم اونم دانشجوعه در رشته روانشناسی. گفتم بریم سینما اما مخالفت کرد و قرا شد بریم کافی شاپ. xa0 یادم رفت بگم امروز بعنوان مهمان به کلاس استاد محبوبم رفتم ! xa0 قرار شد بریم کافه من تا تاحالا کافی شاپ نرفته بودم xa0یعنی واسه خوردن بستنی با خونواده رفته بودیم اما به کافی شاپی که خاص پاتوق دختر پسرا باشه و کلاس بالا نه. با اتوبوس به ایست...

    ادامه مطلب