امروز فهمیدم اون کسی که اون استادی که استادم از ایشون درس محبت گرفتند و هنوز به نیکی ازشون یاد میکنن استاد"مهر محمدی" هستند. امیدوارم هرجا هستند سلامت باشند و حالشون خوب باشه .
+در وجودم نیرو برای ویران تر کردن و باختن بیشتر از نیرو برای ساختن و بردن است.
حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند...ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 101