ویرانی

خرید بک لینک
اصلا دوست ندارم ادمهایی که بنظرم بد اند حتی یک ذره مورد توجه استادم قرار بگیرن.وقتی میبینم استادم بهشون توجه میکنه حالم بد میشه.البته میدونم این توجه زیاد اهمیتی نداره و همچنین دوامی.

امروز فهمیدم اون کسی که اون استادی که استادم از ایشون درس محبت گرفتند و هنوز به نیکی ازشون یاد میکنن استاد"مهر محمدی" هستند. امیدوارم هرجا هستند سلامت باشند و حالشون خوب باشه .

+در وجودم نیرو برای ویران تر کردن و باختن بیشتر از نیرو برای ساختن و بردن است.

حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند...

ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 101 تاريخ: چهارشنبه 8 آذر 1396 ساعت: 22:26

صفحه بندی