به راهی نمیرسه جز گریه
بیچاره باز چشمام
داشتم فکر میکردم چی میشه اون قضیه ؟ دیدم زورم نمیرسه بهش...
بعد گفتم آخرش که چی؟ گفتم آخرش باشه بدترین..اونوقت چیکار میکنی؟؟ بازم گفتم گریه..
به یاد اون تیکه از اون دعای معروف
و سلاحه البکاء
و سلاحش تنها گریه است..
زورم نرسید نمیرسه.
بازم شوری اشکو لبهای سردم
من این بازیو صد دفعه دوره کردم..
آخرش چی میشه؟
چرا من اینهمه گریه میکنم؟؟
چقدر بده یه بار رو دوشت باشه مجبور به حملش تا قیامت باشی
و زورت نرسه
و زورت نرسه..
خداجون تو کدوم آیین نامه پهلوونی قهرمونی این قانون ناجوانمردانه هست؟؟
زورم نمیرسه..به حرفام نگا نکن..گریه های کاملا بیصدامو ببین بشنو..
حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند...ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال میکنید
برچسب: دیگه زورم نمیرسه,خدایا دیگه زورم نمیرسه,زورم به دنیا نمیرسه, نویسنده: بازدید: 144