خوشا
خوشا دلی که مدام از پی نظر نرود به هر درش که بخوانند بیخبر نرود..
دیشب معنای این بیت حافظ رو فهمیدم خیلی اتفاقی..
و دانستم دل من هرجاییست..
که در پی هر چیز که دلخواهش باشد میرود..و اگر دست نیافتنی باشد آب دیده اش در پی آن میرود. ..
چرا اینقدر اشک میریزم؟ نمیدانم
و میدانم. .عاجزانه با اشکهایم خدارا صدا میزنم..انگار نیست..یا نمیشنود یا یا یا
عاجزانه اشک میریزم وقتی کار دیگری از دستم بر نمیاید..
حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند...
ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال میکنید
برچسب: بازم شوری اشکو لبهای سردم, نویسنده: بازدید: 171