یه حرفی هست ترکی ،باشیم شیشیب.الان دقیقا تو اون وضعم.
خب،چای گذاشتم دم بکشه با گل محمدی،یکم بخورم بلکه افاقه کرد.
یه موزیک بیکلام لایت هم گذاشتم .
تفاوت امتحانات این ترم با تمام ترم های گذشته اینه که اتاق خلوته ! امروز هم در خلوت ترین حالتشه که جز من کسی نیست.
ولی درحالت کلی فقط یک نفر کلا نمیاد .یکیشون وسط هفته بعد میاد و یکیش که دیروز رفت قم ،فردا میاد .
باید اعتراف کنم این حجم از تنهایی و خلوت هم خوب نیست و بخشی از شیشمخ سرم بخاطر اینه که کسی نیست .
چند دقیقه پیش رفتم بالکن سرم هوا بخوره چشمم از پنجره بع اتاق قبلیمون افتاد که پر بود .چهار نفر .احساس کردم جمع صمیمی هست .یاد پارسال افتادم و هم اتاقیام.و خاطرات.خوب و بد .
یه دونه تک دونه ساقه طلاییم مونده فقط.
حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند...ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 39