چای

خرید بک لینک

یه حرفی هست ترکی ،باشیم شیشیب.الان دقیقا تو اون وضعم.

خب،چای گذاشتم دم بکشه با گل محمدی،یکم بخورم بلکه افاقه کرد.

یه موزیک بیکلام لایت هم گذاشتم .

تفاوت امتحانات این ترم با تمام ترم های گذشته اینه که اتاق خلوته ! امروز هم در خلوت ترین حالتشه که جز من کسی نیست.

ولی درحالت کلی فقط یک نفر کلا نمیاد .یکیشون وسط هفته بعد میاد و یکیش که دیروز رفت قم ،فردا میاد .

باید اعتراف کنم این حجم از تنهایی و خلوت هم خوب نیست و بخشی از شیشمخ سرم بخاطر اینه که کسی نیست .

چند دقیقه پیش رفتم بالکن سرم هوا بخوره چشمم از پنجره بع اتاق قبلیمون افتاد که پر بود .چهار نفر .احساس کردم جمع صمیمی هست .یاد پارسال افتادم و هم اتاقیام.و خاطرات.خوب و بد .

یه دونه تک دونه ساقه طلاییم مونده فقط.

حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند...

ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 39 تاريخ: سه شنبه 17 دی 1398 ساعت: 19:31

صفحه بندی