امشب یه سخنرانی کوتاه از سیدحسن آقا شنیدم ،محیرالعقول بود!!
راجع به مصطفی چمران .
میگفت درس خونده ی امریکا بود.تو یه سازمان وابسته به ناسا کار میکرد ،وزیر دفاع بود
خونه نداشت !!!!!!!
خونه نداشت! اصلا شبیه جوکه!
جوکه دیگه ؟؟ افسانه ست .وزیر یه کشور باشی خونه ای به نامت نباشه!
ولی الانیا اینجوری نیستن.تموم شد نسل چمران .
حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند...
ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 49