فیلم روزی روزگاری در هالیوود رو به پیشنهاد یکی از افراد مورد علاقه دیدم.قبلش هم با توجه به بازیگرای شاخش مثل لئو دیکاپریو و برد پیت دوست داشتم ببینم.
دیدمش.همین الان تموم شد.حس درونیم افتضاحه.انگار از تماشای اعدام برگشته باشی یا چه میدونم یه حادثه وحشتناک.
حالمو خراب کرد. فیلم خوبی بود تا یک چهارم آخر فیلم خوب بود بعدش یهو همه چی به خاک و خون کشیده شد وای
هرچند اون صحنه ها میخندیدم با صدا ! ولی تموم که شد تازه فهمیدم درونم چه خراب شده!
اگه مثل من قلب ضعیفی دارید تماشا نکنید .والا.
حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند...ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 54