رفتم شال و کلاه بخرم ،گرون بود، برگشتم...
هعی..چی میشد بابای پولدار داشتم. هرچی دلم میخواست میخریدم...بدون عذاب وجدان که وای اینهمه پولو بدم به فلان چیز؟
حالا فکر نکنید اینهمه پول منظور پونصد شیصدتومنه حتی! کمتر ....
اه...لعنت به صاحبای مملکت.که پولمون جزو بی ارزش ترین پولا شده.حاضر شدن ملت رو بدبخت بکنن ولی باج ندن!نمیدونم نمیدونم ولی قطعا با رویه شون موافق نیستم..با کاری که کردن .
انصافانه نیست...
هرسال بدتر از پارسال...
:(((
حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند...
ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 50