دلم برای دو چیز خیلیییی تنگه
یکی گریه کردن
یکی خدا
خیلی وقته گریه ام نمیاد..دل سیر بشینم گریه کنم خیلییییی وقته ... دیگه یادم نمیاد آخرین بار کی بوده..شاید پارسال با پیارسال...
و خدا ،دلم براش تنگه.برای دوست داشتنش،برای حرف زدن باهاش..برای خلوت باهاش...
دلم برات تنگه خدام...
حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند...ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 47