دوستم میگه امروز که دیر وارد کلاس شدی و خیلی بی تفاوت رد شدی از استاد ،استاد داشت هی نگاهت میکرد که سلام بدی بهش و تو خیلی یخ رد شدی ازش،اون لحظه شدیدا دلم میخواست برگردم به استاد بگم این کسی که انقدر بی تفاوت از شما رد میشه چقدر ارادتمند شماست و دوستتون داره!!!
:)))
+استاد محبوبم
اقا الان فکر نکنید چقدر بیشعورم سلام نمیدم ! وارد کلاس شدم ، نگاه کردم به استاد دیدم گرمه صحبته و حواسش نیست پس منم بی تفاوت رد شدم و نخواستم کلامشونو قطع کنم.بعدش که ازشون رد میشدم یک آن متوجه نگاهشون شدم و رد شدم دیگه،جای سلام ندیدم اونجارو.
+پ.ن: اهاااا الان فهمیدم استاد چرا اون بحث رو مطرح کردند که کیا فکر میکنن تو ارتباط اجتماعی مشکل دارن؟ و منم بلافاصله دستمو بلند کردم و بعدش استاد گفتن اهان خودش قبول کرد!! :)))
حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند...ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 53