خواب دیدم روز تولدم بود و اصلا حواس توم نبود! یعنی یادم نبود
روزی چنینم ارزوست
نمیدونم چرا تاریخ تولد انقدر مهم شده؟!
ولی همیشه جذاب بودن برام آدمایی که تاریخ تولدشون یادشون نمیموند!
پدرم میگفت تولد گرفتن مال فرهنگ ما نیست و مال غربی هاست.خواستم بهش بگم خب چه اشکال داره باید عناصر فرهنگی مثبت رو جذب کرد ولی نگفتم!
تولد زمان بچگی قشنگه.برای من که بود ،و وقتی یاد خانوادم نبود خیلی ناراحت میشدم.اخرین باری هم که میل تولد داشتم۱۶ سالگی بود فکر کنم.اونم بعد سالها.بچگیا خوش تر میگذشت.کادو گرفتن کیک تولد،لباس سفید شبیه لباس عروس.کلاه تولد!!!
نوار های رنگی! عکس گرفتن که اون زمان خیلی رایج نبود و دست همه یه موبایل دوربین دار نبود...
حتی موسیقی شاد اون زمان هم ، شادتر بود.
با گذر عمر و بزرگ شدن از ذوق و شوق ادم کم میشه طبیعتا و جشن تولد بچه گونه میشه.
چرا؟ شاید به این خاطر هم هست که درونی نشده این فرهنگ . ذاتا نپذیرفتیمش.من حداقل درباره خودم و افرادی که میشناسم اینطور فکر میکنم .تا جایی که حتی مسخره بنظر میاد این رسم.
میدونید درد معده موقع استرس و ناراحتی یکی از بدترین درد هاییه که میتونین بهش مبتلا بشین!؟؟؟
حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند...
ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 44