سیاحت غرب

خرید بک لینک
میگه پخش سیاحت غرب تو دبیرستان و راهنمایی ها جنایت بود.میبینم اره حرف حقو داره میگه.دوم دبیرستان بودم معلم دینی اینو برامون با پروژکتور پخش کرد.تا مدتها بعد دیدنش حالم بد بود.باعث نشد نمازامو مرتب بخونم حتی به خدا نزدیکتر شم فقط روانم رو بهم ریخت.هنوز هم اثراتش تو ذهن و روانم مونده.اینکه بعضی خانواده ها بیشتر بخاطر تربیت و اموزش صحیح بچه شونه که به خارج از کشور مهاجرت میکنن بهترین دلیله بنظرم!

حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند...

ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 58 تاريخ: چهارشنبه 11 ارديبهشت 1398 ساعت: 22:41

صفحه بندی