اردی_بهشت

خرید بک لینک
داشتم فکرمیکردم با گذشت زمان من از مهرم نسبت به آدما کم شده.گفتم بخاطر. اینه شاید که از بدی اونا آگاه شدم،بعد. که بیشتر. فکرکردم دیدم نه .اون زمونام میدونستم و انقدرام ساده لوح نبودم...میدونی اون وقتا با خودم مسابقه خوب بودن گذاشته بودم واسه بردن جایزه خدا! حالا شاید بخاطر. مسیرمه که دلم سخت شده یکم...

اینجا که هستم نزدیکترین جا به آسمونه.انگار تو آسمونم!!خیلی قشنگه خیلییییی

فقط کاش آفتاب عصرگاهی هم به اینجا میتابید اونوقت یقینا عاشقش میشدم و همش اینجا بودم!

پرنده ها جیغ زنان دارن پرواز میکنن:))

قشنگه اینجا... روبه روم کوه های سرسبزه ..هوا بهشته.

حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند...

ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 44 تاريخ: چهارشنبه 11 ارديبهشت 1398 ساعت: 22:41

صفحه بندی