بعد نه روز

خرید بک لینک
نه روز دوری از خانه.به خواهرم میگم من نبودم با کی حرف میزدی؟میگه با خودم!

دیشب انقدر حرف زد از اتفاقات بیشتر بدی که تواین چند. روزه افتاده بود که آخرشب از ناراحتی سردرد گرفتم .

میدونستم خونه خبرای خوبی نیست اینروزا واسه همین بود میل برگشتن نداشتم

نه فیلم دیدن خوش میگذره اینروزا نه اینترنت نه هیچی.

داشتم فکر میکردم خیلی خوبه که زیاد خابگاه نمیمونم.خیلی زود تاثیرمیگیرم چون از ادما و اینروزا حس میکردم دقیقا اخلاقای بده کسایی که باهاشون یه جامو گرفتم.داشت حالم از خودم بهم میخورد...

حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند...

ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 59 تاريخ: چهارشنبه 11 ارديبهشت 1398 ساعت: 22:41

صفحه بندی