الان تو گوگل سرچ کردم اولین منبع این نوشته رو آورد;
(رادیو چهرازی یه حس خوبه واسه مواقعی که لازمش دارین .
با کاراکترهایی به یاد ماندنی و دوس داشتنی
به قول دوستی اين ها دوست داشتني ترين جمشيد و دلبر و حبيب هاي دنيايند
چهرازی رو با گوش دل بنوشید !)
چیز عجیبیه...خاصه..یه جوریه فرق داره با بقیه پادکستا...
کلمه چهرازی هم برام عجیب بود و تو سرچ امشب فهمیدم از اسم ابراهیم چهرازی که تیمارستان چهرازی رو ساخته رادیو چهرازی رو نامگذاری کردن.اما نویسندش؟هیچی دربارش نمیدونم!
حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند...
ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 42