دردیست غیر مردن

خرید بک لینک
روزها رفتند و من دیگر خود نمیدانم کدامینم

پارسال این موقع ها تو شادترین وضعیتم بودم

و امسال این روزها تو غمگین ترین.

هیچوقت این اندازه افسرده نبودم.همیشه حتی یه ذره امید رویا ارزو بوده که دلیل شادیم باشه.الان ... شادی هام وانموده.

سعیه برای بهترشدن.اما نمیشه دیگه.نمیشه.انقدر سخت میگذررررره..از خودم بدم میاد.اینروزا همش دلیل غم و غصه مادرمم پدرمم...خودمو لعن میکنم..امشب مادرم خواست باهاشون برم عروسی ،نرفتم.غصه دارش کردم.غصم گرفت.اصلا حال و حوصله بلند شدنم نداشتم .چندمین باره مجلسی شرکت نمیکنم؟شاید هزارمین بار.

افسردگی خفیفم شدت دار شده...با قرصم خوب نمیشم چون اعتقادی بهش ندارم.حال دلم خوب نیست..خوب نیستم

حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند...

ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 48 تاريخ: شنبه 11 اسفند 1397 ساعت: 13:54

صفحه بندی