بعضی آدمها هستن از ثانیه اولی که چشت بهشون میخوره خوشت که نمیاد ازشون هیچ بدتم میاد
من قبلا فکرمیکنم میشه این حس عوض شه.اما الان نظرم عوض شده!!اون ادما قطعا در اینده کارایی میکنن که تو بیشتر ازشون بدت بیاد
و اون کسی که از نگاه اول ازش خوشت میاد...
تو زندگی من ادمای زیادی نبودن هیچوقت.اما من از احساسم بهشون،احساس واقعیم بهشون تقریبا هیچوقت نگفتم
فقط به اونایی که حسم بهشون کاملا مثبت بوده گفتم که واقعا دوسشون دارم.به بقیه نگفتم و. گاهی که مجبور شدم دروغ گفتم!
تعداد خیلی معدودی بودن حسم بهشون کاملا مثبت بوده و تا الانم مونده.حتی اگه ناراحتمم کرده باشن نتونسته حسمو بهشون خراب کنه. و اونایی که حسم بهشون خوب نبوده در ابتدا،هرچند بعدا خوب شده باشه ولی در نهایت بازهم حس اول غلبه داره برهمه چی.
میگن هیچ حسی تو دنیا مثل حس اولین نیست![]()
حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند...
ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 55