کاشکی

خرید بک لینک
اهنگ کاشکی زمستون نبودمو خیلی دوست دارم..

داشت میخوند ;نمیدونم چیشده گریه امونم نمیده کاشکی بارون نبودم کاشکی زمستون نبودم

اما من دلم میخواست گریون بودم...بارون بودم..

حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند...

ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 69 تاريخ: يکشنبه 28 بهمن 1397 ساعت: 6:42

صفحه بندی