داشت میخوند ;نمیدونم چیشده گریه امونم نمیده کاشکی بارون نبودم کاشکی زمستون نبودم
اما من دلم میخواست گریون بودم...بارون بودم..
ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 69 تاريخ: يکشنبه 28 بهمن 1397 ساعت: 6:42