جهنم

خرید بک لینک
گفت جهنم نعمته

آیه گفت:فبشّرهم بالعذاب الیم..

همیشه برام سوال بود خدا چرا گفته بشارتشون بده به عذاب دردناک؟!الان فکرمیکنم رسیدم به جوابم

جهنم یعنی حال بد...حال بد یعنی نعمته؟؟؟؟آره شاید یعنی هنوز انقدر درونت زنده ای که دردو احساس کنی

+خابگاه،روی تخت.بچه ها نیومدن.جز یکیشون که اونم با نامزدش بیرونه.چراغارو خاموش کردم.از نور چراغای اینجا بدم میاد

برگشتم به قدیم ،شبایی که اهنگهای محسن یگانه گوش میدادم..گناهی ندارم..سرتو بالابگیر...

انقدر دلم گریه میخوااااد..دل سیرر..از کی مُردم؟میدونم!

حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند...

ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 67 تاريخ: يکشنبه 28 بهمن 1397 ساعت: 6:42

صفحه بندی