رفیق من کاش بودی ..دلم برای بودنت تنگ شد.
اینجا که میام(خابگاه) بیشتر به یادت میوفتم..یاد هم صحبتیامون ،پاتوق شبهام،شبهات،اهنگ چشمان نرگس شجریان
رادیو چهرازی،ان مع العسر یسری،شب یلدا ،فال حافظ،..
من قدر نشناسم..وگرنه داشتن کسی که به حرفا و درد دلات گوش بده،با جون و دل،برات بنویسه کلی..از غمت غمگین بشه و از خوشحالیت شاد..کم نیست...من قدر نشناسم..خودم میدونم چقدر قدرنشناسم..
منو ببخش بخاطر قدرنشناسیم..
رفیقِ خوبِ سالها،میدونم حست به آخر بهمن ماه خوب نیست..پس هیچی:))
❤️
حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند...
ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 73