اون زمان که سریال اسمان همیشه ابری نیست من بچه بودم راهنمایی بودم..شیفته صدای محسن یگانه و اهنگش شده بودم که تیتراژ این فیلم بود.گوشی و کامپیوتر. و اینترنت هم نداشتیم اون زمان..فیلم که تموم میشد صدای تی وی رو زیاد میکردم تا تیتراژشو گوش کنم و انقدر بهم می چسبید!یه جوری چسبیده که تا اخر عمر شیرینه چسبیدنش تو خاطرم میمونه..
دلم یهو تنگ شد واسه اون روزا..اون روزا کسی اسم خواننده نمیدونست به ندرت کسایی بلد بودن.
یه بار تو کلاس شادی گفت اهنگ تیتراژ اسمان همیشه ابری نیست چقدر. قشنگه.
شیرین در جوابش گفت اره. خوانندش محسن یگانه ست.
گاهی دلم نمیخواد به روزای گذشته زندگیم فکر کنم ...حالمو بد میکنه..
بگو بازم هوامو داری و مثله همه منو تنها نمیزاری
بگو هستی تا نترسونتم ظلمت این شب تکراری و
بگو هستی و روی ماه تو امشبم پشت ابرا پنهون نمیشه اسمون بخت تیره من ابری نمی مونه همیشه
حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند...ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 42