قشنگ میخونه و صدای مردانه جذابی داره!! هرچند ظاهرش چندان مورد پسند نبود با موهای رنگ کرده و ..
این اهنگش چقدر خوبه:
نه بسته ام به کس دل
نه بسته کس به من دل
من عاشق تر از من ماندم ساحل به ساحل
ای با وفای بی وفای قلب من کجایی
امان از این عشق و غم جدایی
ای تو غریب و آشنای قلب من کجایی
امان امان امان امان از این عشق و غم جدایی
در ضمن هیراد اسم مستعار این خواننده و به معنای مرد خوش رو خندانه
حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند...ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 62