ولی خیلی جالبه!من بطور شانسی تقریبا رشته ای رو انتخاب کردم که با تربیت و بیشتر تربیت بچه ها سرو کار داره و اتفاقی محلی رو برای گذراندن واحد درسی کارعملی انتخاب کردم که باز با بچه ها سر. و کار داره.
دلیل انتخاب رشته ام در واقع به خاطر قرابتش با روانشناسی بوده و دلیل انتخاب اینجا برای کارورزی خاطرات خوبم در. کودکی در اینجا بوده .ولی واقعا بنظرم بهترین جا برای کار کردنم اینجاست.اینجا سراسرش کتاب هست میز و صندلی هست گل هست کاغظ رنگی هست
سراسرش پنجره هست .اینجا خیلی زیباست بنظرم!کاش میشد بعد اتمام درسم اینجا مشغول به کار شم!
ساعات پایانی کارورزی را میگذرانم.دلم تنگ خواهد. شد! برای پنجره های اینجا برای درختان پشت پنجره ها
برای صدای همهمه بچه ها برای صندلی های رنگی و کاغظ رنگی های زیبایی که روی دیوار ها و سقف ها هستند..
حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند...ما را در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 40