
امروز یکی از قشنگترین روزهای دانشجوییم بود! xa0 صبح بعد یک دوش آب گرم انرژی و حال مثبت خوبی پیدا کردم به دوست دوران دبیرستانم الهام پیام دادم تا قرار بزاریم همو ببینیم اونم دانشجوعه در رشته روانشناسی. گفتم بریم سینما اما مخالفت کرد و قرا شد بریم کافی شاپ. xa0 یادم رفت بگم امروز بعنوان مهمان به کلاس استاد محبوبم رفتم ! xa0 قرار شد بریم کافه من تا تاحالا کافی شاپ نرفته بودم xa0یعنی واسه خوردن بستنی با خونواده رفته بودیم اما به کافی شاپی که خاص پاتوق دختر پسرا باشه و کلاس بالا نه. با اتوبوس به ایست...
ادامه مطلب