
استاد روانشناسیمون( دکترسلیمانی) امروز صبح بعد دادن درس و بعد از ارائه xa0مطلب توسط یکی از دخترا راجع ازدواج بود مطلب دختره با قیافه کاملا جدی و شاید ناراحت راجع به ازدواج حرف زد و تجربیات خودش از چندین سال مشاوره هایی که داشته..گفت من بعد سالها مشاوره به این نکته رسیدم گرچه تلخه ولی میگم دوست داشتن ها موقتیه! گفت مرد ها در آغاز رابطه زن هارو برای میل جنسی میخوان گفت من مرد هستم و اینو بهتون میگم برای امور جنسی میخوان..ولی دخترا در آغاز برای عشق و محبته که رابطه رو آغاز میکن در فضایل استاد روانش...
ادامه مطلب
51نمیشه..اآخر این جدال بیهوده مغزم به جایی نمیرسهxa0 به راهی نمیرسه جز گریه بیچاره باز چشمام داشتم فکر میکردم چی میشه اون قضیه ؟ دیدم زورم نمیرسه بهش... بعد گفتم آخرش که چی؟ گفتم آخرش باشه بدترین..اونوقت چیکار میکنی؟؟ بازم گفتم گریه.. به یاد اون تیکه از اون دعای معروف و سلاحه البکاء و سلاحش تنها گریه است.. زورم نرسید نمیرسه. بازم شوری اشکو لبهای سردم من این بازیو صد دفعه دوره کردم.. آخرش چی میشه؟ چرا من اینهمه گریه میکنم؟؟ چقدر بده یه بار رو دوشت باشه مجبور به حملش تا قیامت باشی و زورت نرسه و زو...
ادامه مطلب