حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند

متن مرتبط با «دیگه زورم نمیرسه» در سایت حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند نوشته شده است

زورم نمیرسه...

  • نیلوبلاگ

    51نمیشه..اآخر این جدال بیهوده مغزم به جایی نمیرسهxa0 به راهی نمیرسه جز گریه بیچاره باز چشمام داشتم فکر میکردم چی میشه اون قضیه ؟ دیدم زورم نمیرسه بهش... بعد گفتم آخرش که چی؟ گفتم آخرش باشه بدترین..اونوقت چیکار میکنی؟؟ بازم گفتم گریه.. به یاد اون تیکه از اون دعای معروف و سلاحه البکاء و سلاحش تنها گریه است.. زورم نرسید نمیرسه. بازم شوری اشکو لبهای سردم من این بازیو صد دفعه دوره کردم.. آخرش چی میشه؟ چرا من اینهمه گریه میکنم؟؟ چقدر بده یه بار رو دوشت باشه مجبور به حملش تا قیامت باشی و زورت نرسه و زو...

    ادامه مطلب