
باید برات مینوشتم.دلتنگم. یکی از هم اتاقیام یه قسمت از یه اهنگ تو سریال شهرزادو برام تو یه تیکه کاغذنوشته بود،به خوابم یک نظر بگذر که سرمستم کند بویت....xa0اینروزا هیچم،نگاهم.فقط نگاه.چقدر بده آدم نفهمه خودشو،دردشو...لبم خاموش و دل بی تاب و پا لرزانخدایا بال و پر بگشا، که پر گیرم سر کویتxa0xa0xa0...
ادامه مطلب
چاه عریضه -مسجد جمکران xa0 xa0 حرم امام رضا xa0 xa0 مسجد مقدس جمکران دریای خزر xa0...
ادامه مطلب